• Administratíva

Regionálny Manager personálnej agentúry

Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 3 000 € mesačne
Konečná výška mzdy závisí od seniority uchádzača
  • Typ pracovného úväzku TPP, Živnosť
  • Miesto práce Bratislava

Čo od nás získate

Férové finančné ohodnotenie
Príležitosť pracovného rastu
Skúsený koordinátor 24/7 k dispozícií
Príspevok na ubytovanie do výšky 70%'

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme posilu do nášho rozvíjajúceho sa tímu pre pobočku personálnej agentúry v regióne Devínska Nová Ves/Malacky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
– aktívna komunikácia so zákazníkmi a riešenie ich požiadaviek
– udržiavanie klientov, rozvoj a riadenie vzťahov s existujúcimi klientmi
– prezentácia spoločnosti
– analýza a mapovanie lokálneho trhu
– plánovanie a realizácia projektov v oblasti personalistiky, recruitingu a dočasného pridelenia zamestnancov
– tvorba prezentácií, ponúk a spolupráca pri návrhu riešení pre klienta
– koordinácia projektov po všetkých stránkach – získanie zákazky, naplánovanie termínov, dodávateľov, rozpočtu, logistiky, … atď
– silný dôraz na kvalitu služieb a servis
– zodpovednosť za dosahované výsledky, tvorba plánov, forecastov
– priama zodpovednosť a úzka spolupráca s riaditeľom spoločnosti
– budovanie nových pobočiek, zaisťovanie ich personálneho zabezpečenia

Zamestnanecké výhody, benefity

– príjemné pracovné prostredie, moderné priestory
– služobné auto, po dohode aj na súkromné účely
– mobilný telefón neobmedzene aj na súkromné účely
– laptop + internet
– zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy
– motivujúce ohodnotenie
– ponúkame Vám prácu v dynamickom prostredí s množstvom priestoru na sebarealizáciu
– rozšírenie vlastných skúseností vďaka práci v kontinuálne rastúcej spoločnosti
– možnosť priamo zapojiť svoje skúsenosti, zručnosti a kreativitu a tak sa aktívne spolupodieľať na úspechu spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava – mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 14.8.2022
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pracovnú pozíciu obsadzujeme do interného stavu spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia – Základy
Hospodárska korešpondencia – Pokročilý
Mzdové účtovníctvo – Základy
Personalistika – Pokročilý
Podvojné účtovníctvo – Základy
Pokladňa – Základy
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Vodičský preukaz: B
Prax na pozícii/v oblasti: 1
Počet rokov praxe: 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovné miesta obsadzujeme na doplnenie nášho interného tímu:
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
– komunikatívnosť
– príjemné vystupovanie
– vysoká flexibilita
– ochota a schopnosť samostatne pracovať
– schopnosť rýchlo sa učiť
– povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
– zodpovednosť
– práca nadčas
– aktívny vodič
– SŠ alebo VŠ vzdelanie v oblasti obchodu, ekonomiky, personalistiky – veľkou výhodou
– znalosť cudzieho jazyka umožňujúca vedenie obchodného rokovania
– znalosť v oblasti riadenia projektov – výhodou
– vysoké pracovné nasadenie, orientácia na výsledok
– výborné vyjednávacie a argumentačné schopnosti
– ochota cestovať
– obchodnícka dravosť

Potrebujete poradiť? Sme tu pre Vás
Monika Lukáčová
Koordinátor
  • [javascript protected email address]
  • +421 911 999 090